Mozgással a jobb szexért

Szeretnéd, ha jobb lenne a szexuális teljesítményed? Íme, néhány mozgásforma, amivel felturbózhatod magad.

Kardiójellegű mozgás

Minden olyan tevékenység, amely szaporább szívveréssel és légzéssel jár, fokozza a vér áramlását, beleértve az alsóbb régiókat is. Ilyen mozgás a tempós séta, a futás és a kerékpározás is. Plusz pont a kardiónak: a férfiaknál erősebb erekciót, a nőknél hevesebb izgalmi állapotokat idéz elő.

mozgassal-a-jobb-szexert3

Úszás

A Harvard kutatói megállapították, hogy a férfi és a női úszók a saját 60-as éveikben olyan szinten voltak a szexuális életükben, mint mások 20 évvel fiatalabb korukban. Az úszás építi az állóképességet, növeli a vér áramlását, javítja a test rugalmasságát és erejét, és oldja a stresszt. Plusz pont az úszásnak: Komoly mennyiségű kalóriát égethetsz vele. A túlsúllyal (e miatt pedig alacsonyabb libidóval) küzdő, különösen az elhízott férfiak körében gyakori a merevedési zavar.

Béka póz

Olyan széles terpeszbe kell állni, amennyire csak tudsz. A lábfejeket fordítsd kifelé, és hajlítsd be a térded, mintha guggolni akarnál. A hátad legyen egyenes. Ez a pozíció rugalmasabbá tesz szeretkezés közben. Ez egy intenzív csípő kinyitó mozdulat, húzódik a belső comb, a lágyék, és a csípő izmai. Plusz pont a békának: segít oldani a stresszt, ennek következtében felszabadultabb lehetsz az ágyban.

Zsanér póz

Térdelj le, és dőlj hátra 45 fokos szögben egy pár másodpercig, mielőtt visszatérnél az egyeneshez, ezt ismételd meg többször. Kicsi mozgás, de kitartáshoz vezet, megerősíti a hátad és a lábad izmait. Plusz pont: olyan könnyen tudod majd magad tartani extrém pózokban is, hogy a pasid elájul!

Kegel-gyakorlatok

Erről a gyakorlatsorról írtunk már korábban, itt olvashatod: http://intimzona.hu/szexualitas/szexizom-erosito-gyakorlatok-4-lepesben. Az inkontinencia kezelésére kifejlesztett gyakorlatokkal erősítheted a medencefenék izmait. A férfiaknál a korai magömlés elkerülésében segít. Sajnos azonban sokan nem végzik helyesen, ezért érdemes elmenni egy intimtorna-tanfolyamra, ahol néhány alkalom alatt elsajátíthatod az alapokat. Plusz pont: robbanásveszélyes orgazmusra lehetsz képes, és a párodnak is nagyobb örömet szerezhetsz a segítségével.

Mozgással a jobb szexért

Plank

Hasonló póz, mint a fekvőtámasz, csak alkarra kell támaszkodni. Tökéletes módja annak, hogy erősítsd a hasizmod legalsó rétegét, valamint a felkar, a comb, és a fenék izmait. Ezek az izmok segítenek stabilizálni a tested, így közel maradhatsz a partneredhez, amikor és ahol ez leginkább számít. Gyakorold a plankot naponta egyszer, és tartsd ki 60 másodpercig. Plusz pont: ha jól végzed a gyakorlatot, nemcsak az ágyban veszed hasznát, hanem az alakod is szuper lesz!

Neked melyik a kedvenced a fentiek közül?

 

Ligeti Anna

Mozgással a jobb szexért

Szeretnéd, ha jobb lenne a szexuális teljesítményed? Íme, néhány mozgásforma, amivel felturbózhatod magad.

Kardiójellegű mozgás

Minden olyan tevékenység, amely szaporább szívveréssel és légzéssel jár, fokozza a vér áramlását, beleértve az alsóbb régiókat is. Ilyen mozgás a tempós séta, a futás és a kerékpározás is. Plusz pont a kardiónak: a férfiaknál erősebb erekciót, a nőknél hevesebb izgalmi állapotokat idéz elő.

mozgassal-a-jobb-szexert3

Úszás

A Harvard kutatói megállapították, hogy a férfi és a női úszók a saját 60-as éveikben olyan szinten voltak a szexuális életükben, mint mások 20 évvel fiatalabb korukban. Az úszás építi az állóképességet, növeli a vér áramlását, javítja a test rugalmasságát és erejét, és oldja a stresszt. Plusz pont az úszásnak: Komoly mennyiségű kalóriát égethetsz vele. A túlsúllyal (e miatt pedig alacsonyabb libidóval) küzdő, különösen az elhízott férfiak körében gyakori a merevedési zavar.

Béka póz

Olyan széles terpeszbe kell állni, amennyire csak tudsz. A lábfejeket fordítsd kifelé, és hajlítsd be a térded, mintha guggolni akarnál. A hátad legyen egyenes. Ez a pozíció rugalmasabbá tesz szeretkezés közben. Ez egy intenzív csípő kinyitó mozdulat, húzódik a belső comb, a lágyék, és a csípő izmai. Plusz pont a békának: segít oldani a stresszt, ennek következtében felszabadultabb lehetsz az ágyban.

Zsanér póz

Térdelj le, és dőlj hátra 45 fokos szögben egy pár másodpercig, mielőtt visszatérnél az egyeneshez, ezt ismételd meg többször. Kicsi mozgás, de kitartáshoz vezet, megerősíti a hátad és a lábad izmait. Plusz pont: olyan könnyen tudod majd magad tartani extrém pózokban is, hogy a pasid elájul!

Kegel-gyakorlatok

Erről a gyakorlatsorról írtunk már korábban, itt olvashatod: http://intimzona.hu/szexualitas/szexizom-erosito-gyakorlatok-4-lepesben. Az inkontinencia kezelésére kifejlesztett gyakorlatokkal erősítheted a medencefenék izmait. A férfiaknál a korai magömlés elkerülésében segít. Sajnos azonban sokan nem végzik helyesen, ezért érdemes elmenni egy intimtorna-tanfolyamra, ahol néhány alkalom alatt elsajátíthatod az alapokat. Plusz pont: robbanásveszélyes orgazmusra lehetsz képes, és a párodnak is nagyobb örömet szerezhetsz a segítségével.

Mozgással a jobb szexért

Plank

Hasonló póz, mint a fekvőtámasz, csak alkarra kell támaszkodni. Tökéletes módja annak, hogy erősítsd a hasizmod legalsó rétegét, valamint a felkar, a comb, és a fenék izmait. Ezek az izmok segítenek stabilizálni a tested, így közel maradhatsz a partneredhez, amikor és ahol ez leginkább számít. Gyakorold a plankot naponta egyszer, és tartsd ki 60 másodpercig. Plusz pont: ha jól végzed a gyakorlatot, nemcsak az ágyban veszed hasznát, hanem az alakod is szuper lesz!

Neked melyik a kedvenced a fentiek közül?

 

Ligeti Anna

Mozgással a jobb szexért

Szeretnéd, ha jobb lenne a szexuális teljesítményed? Íme, néhány mozgásforma, amivel felturbózhatod magad.

Kardiójellegű mozgás

Minden olyan tevékenység, amely szaporább szívveréssel és légzéssel jár, fokozza a vér áramlását, beleértve az alsóbb régiókat is. Ilyen mozgás a tempós séta, a futás és a kerékpározás is. Plusz pont a kardiónak: a férfiaknál erősebb erekciót, a nőknél hevesebb izgalmi állapotokat idéz elő.

mozgassal-a-jobb-szexert3

Úszás

A Harvard kutatói megállapították, hogy a férfi és a női úszók a saját 60-as éveikben olyan szinten voltak a szexuális életükben, mint mások 20 évvel fiatalabb korukban. Az úszás építi az állóképességet, növeli a vér áramlását, javítja a test rugalmasságát és erejét, és oldja a stresszt. Plusz pont az úszásnak: Komoly mennyiségű kalóriát égethetsz vele. A túlsúllyal (e miatt pedig alacsonyabb libidóval) küzdő, különösen az elhízott férfiak körében gyakori a merevedési zavar.

Béka póz

Olyan széles terpeszbe kell állni, amennyire csak tudsz. A lábfejeket fordítsd kifelé, és hajlítsd be a térded, mintha guggolni akarnál. A hátad legyen egyenes. Ez a pozíció rugalmasabbá tesz szeretkezés közben. Ez egy intenzív csípő kinyitó mozdulat, húzódik a belső comb, a lágyék, és a csípő izmai. Plusz pont a békának: segít oldani a stresszt, ennek következtében felszabadultabb lehetsz az ágyban.

Zsanér póz

Térdelj le, és dőlj hátra 45 fokos szögben egy pár másodpercig, mielőtt visszatérnél az egyeneshez, ezt ismételd meg többször. Kicsi mozgás, de kitartáshoz vezet, megerősíti a hátad és a lábad izmait. Plusz pont: olyan könnyen tudod majd magad tartani extrém pózokban is, hogy a pasid elájul!

Kegel-gyakorlatok

Erről a gyakorlatsorról írtunk már korábban, itt olvashatod: http://intimzona.hu/szexualitas/szexizom-erosito-gyakorlatok-4-lepesben. Az inkontinencia kezelésére kifejlesztett gyakorlatokkal erősítheted a medencefenék izmait. A férfiaknál a korai magömlés elkerülésében segít. Sajnos azonban sokan nem végzik helyesen, ezért érdemes elmenni egy intimtorna-tanfolyamra, ahol néhány alkalom alatt elsajátíthatod az alapokat. Plusz pont: robbanásveszélyes orgazmusra lehetsz képes, és a párodnak is nagyobb örömet szerezhetsz a segítségével.

Mozgással a jobb szexért

Plank

Hasonló póz, mint a fekvőtámasz, csak alkarra kell támaszkodni. Tökéletes módja annak, hogy erősítsd a hasizmod legalsó rétegét, valamint a felkar, a comb, és a fenék izmait. Ezek az izmok segítenek stabilizálni a tested, így közel maradhatsz a partneredhez, amikor és ahol ez leginkább számít. Gyakorold a plankot naponta egyszer, és tartsd ki 60 másodpercig. Plusz pont: ha jól végzed a gyakorlatot, nemcsak az ágyban veszed hasznát, hanem az alakod is szuper lesz!

Neked melyik a kedvenced a fentiek közül?

 

Ligeti Anna


Sokfélét hallasz a férfiproblémákról?
Szeretnél végre tisztán látni?

Az Online Urológiai Rendelés egy olyan fórum, ahol, anonimitásod megőrizve, bátran kérdezhetsz urológus szakértőinktől. 

Kapcsolatok

  • impresszum

    Impresszum


    Az A-FÉRFI weboldalt a Richter Gedeon Nyrt. üzemelteti. A portál szerkesztését és karbantartását a HealthLinePR-Med Kommunikációs Ügynökség végzi a Richter Gedeon Nyrt. megbízásából.

    Portál üzemeltetője
    Richter Gedeon Nyrt.
    Székhely: 1103 Budapest, Gyömrői út 19-21.
    Cg.: 01-10-040944 (Cégbíróság: Fővárosi Bíróság)
    Adószám: 10484878-2-44

    Portál szerkesztője, karbantartója
    HealthLinePR-Med Kommunikációs Ügynökség
    Székhely: 1037 Budapest, Montevideo utca 7.
    Email: Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.

    Főszerkesztő: Örkényi Gabriella
    Szerkesztőségi főmunkatárs: Kovács –Hain Zsuzsanna
    Munkatársak:
    Balogh Ferenc, Dr. Jármi Hilda, Földi Miklós,
    Frank Róbert, Haris Éva, Kapuvári Tamás, Molnár Miklós, Serbán Richárd,
    Szarvas Zoltán, Tóth Anna, Vémi Zoltán

    Kapcsolat:
    Richter Gedeon Nyrt. – kapcsolatért kattintson

    Hatóság: OGYÉI

    A weboldal urológiai szakmai tartalmát lektorálta: Dr. Máté Zsolt urológus szakorvos


     

Online rendelés

  • mellékhatás bejelentés

    Amennyiben egy gyógyszerrel kapcsolatban mellékhatást vagy minőségi reklamációt szeretne bejelenteni, a következő lehetőségek bármelyikén megteheti:

    Tel: +36 1 505 7032

    Vagy az alábbi felületen:

    https://www.gedeonrichter.com//hu-hu/kapcsolat

    illetve a következő e-mail-címek bármelyikén:
    Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.
    Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.

kövess minket